Тестер-імітатор датчиків може бути використаний на будь-яких автомобілях з електронними системами управління як окремо, так і спільно з різними діагностичними сканерами. В основному, тестер-імітатор ADD71A використовується для імітації сигналів, що генеруються різними датчиками у разі підозри на їх несправність.
Імітуючи сигнали датчиків, Ви маєте можливість оцінити реакцію бортового комп'ютера на зміну вхідної інформації та тим самим визначити його працездатність. Функція вимірювання напруги та перевірки електричних ланцюгів дозволяє виявити проблеми, пов'язані з автомобільною проводкою. Функції імітації датчиків та компонентів системи управління двигуном.
Імітація датчиків температури, потенціометра дросельної заслінки, датчиків витрат повітря, датчиків кисню лямбда, кінцевих контактів.
Імітація сигналів датчиків швидкості автомобіля (Vehicle Speed Sensor, VSS), датчиків розподільного валу (CAM), датчиків колінвалу (CRANK) та навантажувального опору запалювання.
Імітація робочих параметрів будь-якого датчика без його демонтажу з машини (датчики ABS, Crank, Cam, Coolant, Oxygen, MAP, MAF, MAT, VSS та інших.).
Характерні особливості ADD71A:
Вимірює сигнали від автомобільних датчиків.
Найбільш повний портативний тестер для датчиків, проводів, з'єднувачів та бортових комп'ютерів.
Можуть бути виміряні: постійний струм, кисень, частота та імпульсні сигнали.
Цифровий дисплей показує поточні вихідні сигнали.
Вимірює будь-яку напругу змінного та постійного струму, опір чи частоту на виході.
Дозволяє змоделювати більшість датчиків та управляючих пристроїв.
Моделює температурні датчики, дросельні потенціометри, перемикачі, витратоміри повітря та кисневі датчики.
Показує напругу змінного струму на виході для моделювання датчиків швидкості транспортного засобу, автоматизованого програмування та опору запалювання.
Моделює реальні робочі умови будь-якого датчика без його демонтажу з транспортного засобу: антиблокувальна гальмівна система, кривошип, маслянка, холодоагент, кисень, датчик тиску у впускному колекторі, датчик витрати повітря, температура повітря у вихлопній трубі, датчик швидкості тощо.
Перевіряє основні операції блоку управління двигуном.
Контроль сигналів, що видаються, дозволяє перевірити функціонування блоку управління двигуном. Це попереджає неправильну діагностику, де дефект може бути в самому блоці управління двигуном або у проводці між вузлом та блоком управління двигуном.
Може використовуватись на будь-якому вітчизняному чи імпортному транспортному засобі.
Виключає небажаний демонтаж робочих датчиків.
Може перевести комп'ютер у «відкритий або закритий цикл».
Специфікація
Модульований сигнал Діапазон Функція
Напруга постійного струму 0-1В Моделювання кисневих датчиків
0-5В Моделювання сигналу постійного струму датчиків
0-12В
Опір 0-5K Моделювання датчиків температури або опору
0-200K
Частота/В/Навантаження/ Гц сигналу 0-5v 10-90% 10-4 кГц Моделювання датчиків сигналу частоти
0-12В 10-90% 10-4 кГц
Тестова функція Діапазон Основна точність
Напруга постійного струму 400mВ,4v,40v,400v,1000v ±(0.5%+3d)
Напруга змінного струму 400mВ,4v,40v,400v,750v ±(0.8%+3d)
Постійний струм 40 мA,400 мA,10A ±(1.2%+3d)
Змінний струм 40 мA,400 мA,10A ±(1.5%+3d)
Опір (?) 400,4K,40K,400K,4M,40M ±(1.0%+3d)
Ємність 40nF,400nF,4?F,40?F,100?F ±(5.0%+3d)
Частота 10 Гц-10 МГц ±(0.5%+3d)
Робочий цикл 0.1%-99.9% ±(2.0%+3d)
Перевірка діодів та продзвонювання
Тестовий струм 1±0.6 мА
Комплектація приладу ADD71A:
Головний блок
Вимірювальні щупи-проводи
Набір перехідників для автомобільних роз'ємів (піни)
Датчик для вимірювання обертів двигуна
Інструкція
Кейс для зберігання